1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917407

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vi kommer harva på, trassla med ekonomin, få fram nåt guldkorn, åka ur, kravla oss tillbaka, harva på osv. Det är vår livscykel. Förlika dig med den. "Underliggande siffror", ekonomiska kalkyler för att bli nya fbk etc kan du torka dig i röven med

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper:
Nope
Uppladdat:

500x0-img1316.jpeg


Sv: Apropå nånting...
steveroper: Just o precis! Det var det vi signade på när vi blev fast för den här föreningen.

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Jo det är ju den krassa sanningen tyvärr. Man försöker ju mest greppa efter halmstrån.
Men åker vi ut så kommer vi inte ha vår räddningsplanka i Dahlén heller. Då lär det bli mittenlag i HA. Då lär SHL drömmen vara ett minne blott..

Om inte SMÅLAND får sin så efterlängtade arena med Casino och Bordell. Då kan cashen börja rulla in..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...