1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917413

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Jo det är ju den krassa sanningen tyvärr. Man försöker ju mest greppa efter halmstrån.
Men åker vi ut så kommer vi inte ha vår räddningsplanka i Dahlén heller. Då lär det bli mittenlag i HA. Då lär SHL drömmen vara ett minne blott..

Om inte SMÅLAND får sin så efterlängtade arena med Casino och Bordell. Då kan cashen börja rulla in..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag tror absolut inte vi skulle vara något mittenlag i HA. Vi hade kunnat locka till oss bra bra spelare som vi gjort tidigare år. Visst, Dahlén hade mycket med det att göra sist, men Anton Lander hade definitivt stannat om vi skulle åka ut i år. Även några till som hade varit en BRA grund i HA. Men vi hoppas vi slipper diskutera detta efter säsongen.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Åker vi ur kan det ta 1 eller 18 år. Men tillbaka kommer vi så småningom

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...