Dom måste hitta vägar offensivt dock för det var inte bra idag det var inte bra innan det och innan det var det inte bra.
Det är kanske iofs vad Timrå vill med. Grunden, defensiven sedan offensiven. Säsongen är lång men det behöver komma lite vägar att göra mål. Vår tredje och fjärdekedja spelar ett bättre komplett spel än 1&2a kedjan sett till det spel vi har…
Det gäller inte i PP och BP menmen!
3 otroligt jävla skit satans sköna pinnar. Timrå håller sig i matchen i serien.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer