1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2918230

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Skönt.

Typisk Malmö i Malmö match.

Dom måste hitta vägar offensivt dock för det var inte bra idag det var inte bra innan det och innan det var det inte bra.

Det är kanske iofs vad Timrå vill med.
Grunden, defensiven sedan offensiven. Säsongen är lång men det behöver komma lite vägar att göra mål. Vår tredje och fjärdekedja spelar ett bättre komplett spel än 1&2a kedjan sett till det spel vi har…

Det gäller inte i PP och BP menmen!

3 otroligt jävla skit satans sköna pinnar. Timrå håller sig i matchen i serien.

Det är gött!

Nu får det bli en blodtryckspromenad!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Söderöver: Vi får hoppas att offensiven är lagd på is just nu för defensivens skull. Då det defensiva sitter i ryggmärgen får vi börja luta oss lite mer framåt.

Ska inte gnälla så länge poängen rullar in dock.

Dahlén är bäst i världen i Timrå.

Trevlig lördag, ikväll blir den min andra nördhobby med betydligt bättre humör än det kunnat vara!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Söderöver: Grattis Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer