FH - avdammad: Och vi ska vara glada att JJ gör normalt inte gör 2st platt matcher efter varandra. 96.88%ig idag är strålande övertygade. Det är tur att vi har 2 topp målvakter att förlita oss på!.
Från ST's spelatbetyg... "3) Sebastian Hartmann. Gör en av sina bästa matcher för säsongen. Skapar mycket och hittar in både i anfallszon och framför mål. Är även en defensiv kugge när Malmös trycker på för ett kvitteringsmål i slutet." Har inte sett matchen, men var inte Hartman helkass långt in i matchen?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.