1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2918857

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Söderöver: Känns ”skönt” att Skellefteå fått leka av sig mot HV ikväll inför mötet mot oss nästa match.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Smörgåsen : ja faktiskt!

Hur länge blir tränaren kvar i HV?

Liljander verkar ju inte byggt så bra här…

Namnen i truppen ska fan spela bättre än så här.

Jag kan tänka mig att det är ett lag som skulle kunna effekt av att byta tränare.

Timrå har inlett denna säsong hattigare än jag hade önskat. Jag hade velat se jämnare kampinsats än laget visat men serien visar lite samma överallt.

Många lag som vacklar i serien några omgångar här och där…

Kul iaf! Höga fjäll och djupa dalar gör det snabbt mellan toppen och botten…

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Smörgåsen : Lindberg är på väg att snickra ihop en helt galen säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.