1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2919159

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ursäkta mig, men VART nämner folk att han skulle vara en toppspelare. Sluta hitta på saker tack. Det är en karaktärspelare som har tagit kliv i seriesystem väldigt fort. Hade kunnat varit en väldigt fint tillskott som energispelare med bra storlek, som dessutom har potential att även växa i offensiven. Men det är väl ingen som sitter och tänker att han är en topp6 spelare rakt av.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Lundmark vore en perfekt spelare att bygga i en stomme. En som inte har tillräckligt skills för NHL, ja eller inte Schweiz heller för den delen.

Men en som är fullgod SHL kvalitet och som kan stanna i flera år, kanske karriären ut.

Det mesta handlar väl mest om agenten fått storhetsvansinne eller inte bara.

Knappast en spelare som skall vara i närheten av 200k lönemässigt i allafall. Då får nått annat lag lägga dom pengarna.

Tänker typ som Brynäs som sägs ha pungat upp rätt bra för en rätt begränsad spelare som Jonsson Fjällby till exempel.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer