Smörgåsen : Lundmark vore en perfekt spelare att bygga i en stomme. En som inte har tillräckligt skills för NHL, ja eller inte Schweiz heller för den delen.
Men en som är fullgod SHL kvalitet och som kan stanna i flera år, kanske karriären ut.
Det mesta handlar väl mest om agenten fått storhetsvansinne eller inte bara.
Knappast en spelare som skall vara i närheten av 200k lönemässigt i allafall. Då får nått annat lag lägga dom pengarna.
Tänker typ som Brynäs som sägs ha pungat upp rätt bra för en rätt begränsad spelare som Jonsson Fjällby till exempel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men en som är fullgod SHL kvalitet och som kan stanna i flera år, kanske karriären ut.
Det mesta handlar väl mest om agenten fått storhetsvansinne eller inte bara.
Knappast en spelare som skall vara i närheten av 200k lönemässigt i allafall. Då får nått annat lag lägga dom pengarna.
Tänker typ som Brynäs som sägs ha pungat upp rätt bra för en rätt begränsad spelare som Jonsson Fjällby till exempel.