Är det så? Måste vara dålig exponering för företaget då att punga ut med 800-900 k och ingen vet vilka som sponsrar det hela. Borde jus tå att det är frivilligt då.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är det så? Måste vara dålig exponering för företaget då att punga ut med 800-900 k och ingen vet vilka som sponsrar det hela. Borde jus tå att det är frivilligt då.
Väldigt oklart allting.