1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2921437

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nu förstår jag ingenting, jag syftar på en STOR och tydlig skylt "Parkering Swish nr ********** 20 kr" vid infarten till stora parkeringen, när man väl är framme vid kontrollanten kan man bara visa sin gröna swishbild och parkera.
Det är ohållbart att varenda bil ska stanna, scanna, buffra och visa sin betalning.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Jag förstår det. Men vad jag ville belysa med mitt bildbidrag är att huvudfokus hos vår kära klubb kanske inte är i att uppdatera de skyltar man satt upp för att förtydliga för oss supportrar.

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: varför inte ta det ett steg längre? 100 000 drönare i himlen i QR-formation? Jag dummar mig men varenda liten grej för att underlätta parkeringen är nödvändig och om då en stor skylt med swish-QR hade underlättat är det värt den engångskostnaden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.