1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2922938

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
JanneH: Slippa kval är ju mitt personliga.
😅

Play in har vi god chans på och borde ha som mål som sagt!

Läser förövrigt att DIF nyss presenterat Kylington och startat swish insamling för att täcka upp för tappet av 3-4 spelare till JVM.

Wikegård räknade det till ca 8 matcher som man lär tappa till JVM. Där kan vi få det riktigt tufft är den fortsatta känslan. Med att tappa ordenarie spelare som Genborg, Eriksson och Friej.

Vi har definitivt inte råd med skador på på nån forward då i princip.
Blir spännande att se om Nubben hittar nått korttidslån eller liknande under den tiden i så fall!

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
-Sputnik-: ja tyvärr är vi väl många som känner att slippa kval först å sedan sikta uppåt men jag hoppas spelarna är mer framåtlutade än oss fans

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
-Sputnik-: Vad gör Lööke nu för tiden? Kan nog gå in i en kedja med Dahlén där han i princip bara skjuter direktskott!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer