Öndulat: I PP hade ju en som Lööke varit mer än välkommen i allafall. En sån som inte tvekade på att skjuta direkt när han fick en pass av Dahlén!
Det är ju något vi saknat rätt enormt de senaste säsongerna, ja kanske rent av sen Rattie drog. Alltså en rightare på point till vänster.
Nu blir vi så statiska då Dahlén i princip får köra i omemanshow. För om han drar en pass i sidled så finns det ju sällan hot ändå, då ingen skjuter direkt.
Med en som hotar med skott på både höger och vänsterkant, så får ju motståndarna fokusera mycket mer på att täcka just dom ytorna. Vilket lämnar luckor för övriga spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer