1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2923669

Sv: Apropå nånting...
3 Timrå spelare uttagna till JVM genrepet. Bara Djurgården är värre med 4 st.

Däremot envisas AB (dom soporna) att skriva att Genborg gjort succé i Linköping i höst…

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: såg ingen Timrå fostrad spelar

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Men visst gjorde han succé i Linköping när vi vann i Stångebro med 5-2 för ca en månaden sedan?

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Jag mejlade tomten och då gick det snabbt.

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl:
Det känns rätt extrem att bli av med 3-4 spelare i åtta matcher. Wikegård har startat en insamling för att kunna värva/låna någon ersättare. Varför kan inte SHL flytta åtminstone någon av dessa matcher till någon av alla matchfria dagar under hösten/våren? Ska man bli alltså straffad för att ha bra juniorer?

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Hahaha! Vilka proffs! 😆

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer