Bobby Hahl: Det känns rätt extrem att bli av med 3-4 spelare i åtta matcher. Wikegård har startat en insamling för att kunna värva/låna någon ersättare. Varför kan inte SHL flytta åtminstone någon av dessa matcher till någon av alla matchfria dagar under hösten/våren? Ska man bli alltså straffad för att ha bra juniorer?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det känns rätt extrem att bli av med 3-4 spelare i åtta matcher. Wikegård har startat en insamling för att kunna värva/låna någon ersättare. Varför kan inte SHL flytta åtminstone någon av dessa matcher till någon av alla matchfria dagar under hösten/våren? Ska man bli alltså straffad för att ha bra juniorer?