1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2923705

Sv: Apropå nånting...
Mitt i matchtorkan och så här dan före doppa redan(match imorn1!1!1!)

Citerat Från ST:s blogg från träningen idag.

"Alfons Freij är i alla fall med och kör i powerplayformation!" 👀

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: långa break asså…

Segt!!!

Grabbarna i laget klarar ju inte så långa break utan kamp!

Bara Hardegård som vinner på detta! Hehe.

Det är en lång serie och Timrå tror jag är ett lag som kan utvecklas positivt särskilt passningsspelet och utgångarna!

Men när man ser stridsparet Wästis/Lilja i våldsam gatustrid mitt på ljusa dagen blir jag sannerligen oroad över vad det ska innebära inom Timrås Facebooksupporter grupperingar?!?

Hat ifjol och våld i år…

Avgå alla!!!

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det är ju nästan inte sant vad matcherna duggar tätt! Knappt man tror´t!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer