Grabbarna i laget klarar ju inte så långa break utan kamp!
Bara Hardegård som vinner på detta! Hehe.
Det är en lång serie och Timrå tror jag är ett lag som kan utvecklas positivt särskilt passningsspelet och utgångarna!
Men när man ser stridsparet Wästis/Lilja i våldsam gatustrid mitt på ljusa dagen blir jag sannerligen oroad över vad det ska innebära inom Timrås Facebooksupporter grupperingar?!?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Segt!!!
Grabbarna i laget klarar ju inte så långa break utan kamp!
Bara Hardegård som vinner på detta! Hehe.
Det är en lång serie och Timrå tror jag är ett lag som kan utvecklas positivt särskilt passningsspelet och utgångarna!
Men när man ser stridsparet Wästis/Lilja i våldsam gatustrid mitt på ljusa dagen blir jag sannerligen oroad över vad det ska innebära inom Timrås Facebooksupporter grupperingar?!?
Hat ifjol och våld i år…
Avgå alla!!!