Grabbarna i laget klarar ju inte så långa break utan kamp!
Bara Hardegård som vinner på detta! Hehe.
Det är en lång serie och Timrå tror jag är ett lag som kan utvecklas positivt särskilt passningsspelet och utgångarna!
Men när man ser stridsparet Wästis/Lilja i våldsam gatustrid mitt på ljusa dagen blir jag sannerligen oroad över vad det ska innebära inom Timrås Facebooksupporter grupperingar?!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Segt!!!
Grabbarna i laget klarar ju inte så långa break utan kamp!
Bara Hardegård som vinner på detta! Hehe.
Det är en lång serie och Timrå tror jag är ett lag som kan utvecklas positivt särskilt passningsspelet och utgångarna!
Men när man ser stridsparet Wästis/Lilja i våldsam gatustrid mitt på ljusa dagen blir jag sannerligen oroad över vad det ska innebära inom Timrås Facebooksupporter grupperingar?!?
Hat ifjol och våld i år…
Avgå alla!!!