steveroper: Minns inte vad det var för match. Men har nått vagt minne att vi för någon/några säsonger sen typ åkte på torsk mot nått lag som typ hade "halva" laget borta? Det som torde ha varit en solklar vinst, är sällan det när det gäller vårt kära Timrå. 🙃🙈
steveroper: Ja det gäller att inte ge dom någon luft från början! Det känns lite bra att vi har revansch att utkräva, det kan göra så att alla är på tå!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.