-Sputnik-: om jag måste offra Juel, då tar jag Hellsten 100 gånger av hundra före Myrenberg som Sanny tyckte var en bra övergång. Vill verkligen inte ha Myrenberg i Timrå.
Gathlopp: Nej jag får inte heller en så vidare bra känsla kring Myrenberg faktiskt. Hellsten känns som ett bättre namn att bygga vidare på.
Mer "1:a målvakts kompatibel" så att säga. För det kommer ju om nån säsong då vi måste omförhandla Johanssons kontrakt och att han kanske inte riktigt är villig att gå ner i lön.
Då känns Hellsten som en sån som man kanske kan bygga vidare på, i bra ålder dessutom!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.