Kimkim89: Nej, alla utom JJ, Freij och möjligen Nässen. Resten försöker ju knappt spela hockey. Absolut årets sämsta match så här lång. Hemskt när del behöver publik att komma och stötta dem. Besviken på inställningen hos alla utom de nämnda!
Kimkim89: Han är verkligen helt osynlig. Spelade upp sig ordentligt under slutspelet, men nu har han helt lagt av. Gör nytta i BP men inte mer. Vi måste kunna bättre än så här..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.