Hel-vete, vilken usel period. Slarvigt, fegt, segt och tandlöst. Blir helt vansinnig på spelet med puck i båda zonerna. I egen zon är man stillastående och spelar fast varandra, offensivt spelar man rundel, rundel, rundel.
Leksand är fan inte bra någonstans, men det räcker med att åka nära en timråspelare för att dom ska orsaka panik och puckvinst.
Helt sjukt. Hade motståndarna varit något av topp 3-lagen hade varenda spelare lyft sig minst 3 nivåer. Hade vi mött Almtuna hade dom sänkt sig 4.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.