1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2925132

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Att man i går lyckades ta 2 poäng är ju super, med det spel man hade borde det inte blivit någon poäng överhuvudtaget, superdåligt spel.
Vi kan inte hänga upp vårt spel på 3 juniorer, vart var de etablerade spelarna igår. Dessutom ett uselt passningsspel, närkampsspelet saknades helt, förutom Svensson. Man måste lära sig att hantera ett lag som hela tiden går in i kropp. Det saknS i Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
solbacken: ja så är det.. spelet såg bedrövligt ut i 59 minuter. Man kände inte igen Timrå alls. Trötta håglösa och oskärpra. Man hadde flyt som ett resultat av 1 minuts press..

På lördag är det dags igen..mot svåra Öret kräver jag bättre inställning skärpa och generell prestation på plan ..att de rutinerade och de som gapat till sig bra kontrakt tar och kliver fram om det börjar gå dåligt,att de klarar av att förändra matchbilden.
3 poäng på hemmaplan mot bottenlagen eller iaf 3 poäng mot de man kan förvänta sig ha som bottenlag bakom sig.De kraven bör man absolut kunna ha som ett minimikrav utan att det ska tolkas som "gnällpitts gnäll"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.