Det är som ett jävla brev på posten att om vi faktiskt spelar bra och kontrollerar matchen att det här jävla plastklubben ska hitta ett sätt att få in en kasse från ingenstans. Är det inte med rent jävla bonnaflyt så ska istället så klart vår målman bjuda på en istället.
Kan nog på riktigt vara en av de sämsta ingripandena någonsin. Jag hade ALDRIG släppt in den där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan nog på riktigt vara en av de sämsta ingripandena någonsin.
Jag hade ALDRIG släppt in den där.