1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926009

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
{10774}: Den måste Johansson ta. Visst att den tar lite på Timrå spelaren, men njae. För svagt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Det är som ett jävla brev på posten att om vi faktiskt spelar bra och kontrollerar matchen att det här jävla plastklubben ska hitta ett sätt att få in en kasse från ingenstans. Är det inte med rent jävla bonnaflyt så ska istället så klart vår målman bjuda på en istället.

Kan nog på riktigt vara en av de sämsta ingripandena någonsin.
Jag hade ALDRIG släppt in den där.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: På reprisen såg det inte ut som att den styrdes på Didde, då hade det inte varit en tavla direkt

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: JJ står ju och sover. Orimligt att släppa en fladderpuck från den distansen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.