1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926645

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Jag och även andra har gnällt mycket på målvaktsspelet idag, men vart fan är produktionen från forwards? 4 mål dom 2 senaste matcherna varav 1 mål från en forward... patetiskt. Då har vi även mött lag på nedre halvan. Dags att steppa upp nu för i helvete, Lilja, Heikkinen, Pääjärvi, Lander osv. Tryck till puckjäveln när ni har läge, istället för att såssa på en extra sekund varje gång så att chanserna försvinner.

Är svårt att vinna hockeymatcher när man bara gör max 2 mål per match, speciellt om målisen råkar var mänsklig en kväll och inte står på huvudet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Någon som saknats i många år är någon som kan bosätta sig framför målvakten och vara riktigt jäkla obekväm, motståndarna ska bli så frustrerade och göra allt för att få bort honom. Men inte i Timrå heller, där ska vi spela runt runt och någon kanske smyger in på mål i tre sekunder och hoppas på att kunna styra in nåt. Nä mer jävlaranamma behövs där.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Nougath: Ja missförstå mig inte, jag lastar inte JJ. Men det är fan Juels tur nu

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Fritt fall… är väldigt nära just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer