Jag och även andra har gnällt mycket på målvaktsspelet idag, men vart fan är produktionen från forwards? 4 mål dom 2 senaste matcherna varav 1 mål från en forward... patetiskt. Då har vi även mött lag på nedre halvan. Dags att steppa upp nu för i helvete, Lilja, Heikkinen, Pääjärvi, Lander osv. Tryck till puckjäveln när ni har läge, istället för att såssa på en extra sekund varje gång så att chanserna försvinner.
Är svårt att vinna hockeymatcher när man bara gör max 2 mål per match, speciellt om målisen råkar var mänsklig en kväll och inte står på huvudet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer