1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926748

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
FrOllik: Antar att det är utfyllnad och kanske något lån och inte rena förstärkningar. Och absolut inte någon från den övre hyllan som man tittar på i såfall..
Eller har någon börjat pumpa in pengar i föreningen? 🙄
Sen som sagts tidigare. .vilken spelare är ledig att värvas ..som inte gått långtidskadad?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Karlsson74: Så lär det ju vara i nån form, men ser det ut så här kanske man måste tänka om och ragga deg på nått vis. Det har man klarat av tidigare säsonger med samma ekonomiska situation.

Sedan tycker jag ju att vi egentligen inte borde vara så här jäkla trubbiga framåt utefter vilka spelare vi har. Vi får hoppas att det lossnar snart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.