1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926897

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Gathlopp: Ja alltså, nu mena jag inte att klanka ner allt på Nubben heller. Som att Kimmo var nått odelbart helgon.

Vi får överleva denna säsong helt enkelt. Det är ju Kimmo och Nubben ihop som satt detta laget på isen ihop.

Så det blir ju intressant ändå att se vad Nubben tänker till nästa säsong och om han kan lyckas fylla de luckor som visar sig nu! Om han dels kan skramla fram lite stålars och dels ser vad som behövs för att lyckas i SHL!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: sanningen är att vi är en fattig klubb utan några muskler. 1-2 felrekryteringar och man kan dra ner brallorna på vem som helst som frontar sportchefsrollen. Noll utrymme till justeringar. Det är vi det. Som inte ens kan fylla upp en hall på en lördag när maxkapaciteten är ynka 5800.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.