Gathlopp: Skulle dock varit intressant vad en sportchef som Fröberg kunnat göra i Timrå! Som lyckades riktigt bra i Oskarshamn med sämre förutsättningar.
Förresten. Folk som kollar mycket på HA? Det har säkert avhandlats härinne. Men enligt Hockeynews häromdan så är vi ju ett av lagen som visat intresse för Arvid Degerstedt i Mora. Intressant spelare?
Förhoppningsvis tänkt som billig bredd. För den här gången får Nubben inte ersätta en sån som Dahlén med "fler spelare som skall producera".
-Sputnik-: Det enda positiva idag var min femling på bortasegrar. I övrigt oroar det mig när vi denna vecka får ihop 2 poäng mot två dåliga lag. Mm…jag vet inte jag…
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Som lyckades riktigt bra i Oskarshamn med sämre förutsättningar.
Förresten. Folk som kollar mycket på HA? Det har säkert avhandlats härinne. Men enligt Hockeynews häromdan så är vi ju ett av lagen som visat intresse för Arvid Degerstedt i Mora. Intressant spelare?
Förhoppningsvis tänkt som billig bredd. För den här gången får Nubben inte ersätta en sån som Dahlén med "fler spelare som skall producera".