1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614771 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926958

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Kulltorp: Egentligen så oroar matchen mot Leksand mest. Hur otroligt låg lägstanivå vi har. Mot ett rejält beandskattat Leksand.
Sen åker lag som DIF och vinner borta mot dom med 3-1.
Vi skapade ju knappt lägen för 1 mål mot Leksand på 60 minuter.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: Tålamod.
Gårdagens match tyckte jag var extremt bra utförd stundtals. Vi spelade ut Örestjärt i 52min. Det enda jag var frustrerad över var all otur vi hade. Exakt samma som förra matchen mot dom. Örestjärt behöver liksom bara vidröra pucken så snärtas den upp i krysset.
Jag hade uppskattat om Tommy imorgon sätter sig ner framför laget och berättar att dom gjorde en helt okej match senast, men att de nu behöver köra mer teknik med puck och hitta fria ytor där vi kan göra mål ifrån. Mer scouting av motståndarmålvakt behövs. Vi måste bli mer effektiv.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.