1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2927012

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Vargher85: Alla nyförvärven på forwardsidan är spelare som är tänkta att ta steg och utvecklas. 1 av 5 har lyckats med det hittills. Det är inte godkänt.

Levinsson - Knappt spelat men håller uppenbarligen inte SHL klass. Att man inte kunde signa honom på 1 år istället för 2 är för dåligt. Ej godkänd värvning.

Lilja - Håller inte för tempot och sticker inte ut i någon del av spelet. Ett kontrakt som lär åldras uselt. Ej godkänd värvning.

Westfält - Gör det bra defensivt men kommer aldrig ta några steg i det offensivt. Godkänd värvning men inte mer.

Heikkiken - Kämpar och sliter och har haft lite otur med en del stolpträffar. Men mycket talar för att han var en produktiv av sin omgivning i Skellefteå. Lär inte vara nära att öka sin produktion hos oss, som tanken var. Felscoutad.

Genborg - Succé rakt av. Lyckad värvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.