Jadu: En lång och bra intervju med Filip (nån månad gammal bara) där han på ett tydligt sätt förklarar skillnaden på den då ganska unge Filip Hållander som åkte över till NHL under covid-åren, jämfört med den några år äldre och framförallt betydligt mer självsäker och mognare spelaren han är idag.
Jadu: Såg matchen. Hallander inblandad i många bra saker. Förutom assisten täcker han skott, spelar fysiskt och aggressivt. Han ser ut att trivas bra i den roll han har nu i laget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.