-Sputnik-: Jag ser ingen skillnad mot för hur man bygger nu. Såklart man scoutat spelare, ibland hittar man rätt och ibland inte. Nubben har ju hittat rätt tidigare. Många chansar på spelare idag också som kört fast i andra lag eller som man tror kan uppfylla sin ev potential. Vilket flera absolut inte gjort än så länge
Sedan tycker jag och tror jag att man måste ha en rejäl spets som ersätter Dahlén. Problemet kanske i år ligger i att forward nyförvärven kanske var tänkt i ett visst tänk medan vi nu har ett helt annorlunda hittills med TS, inga mer liljor isf hoppas jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sedan tycker jag och tror jag att man måste ha en rejäl spets som ersätter Dahlén. Problemet kanske i år ligger i att forward nyförvärven kanske var tänkt i ett visst tänk medan vi nu har ett helt annorlunda hittills med TS, inga mer liljor isf hoppas jag.
Aja nu kör vi i tredje perren