Modano: ja vad säger man? Didde slängde sig som Börje Salming t o m värre och Juel kung igen 2 burväktare har vi som man kan lita på även om det blåser storm.Även Mange Pääjärvi var ytterst viktig bara målet fattades men nära på volley Grattis Nu tar vi bottenlagen i veckan
TD: Dags att vi börjar lira lite mer ishockey nu. Älskar kämparsegrar men visst börjar det bli dags för uppspelen att sitta nu. Kastas puckar överallt just nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Grattis Nu tar vi bottenlagen i veckan