Villervalla: Det passar bra att vi lånar ut Jacke lite nu så han får matchträning. För efter gårdagens monsterinsats (+Didde) lär vi nog vilja ha Juel som förstemålvakt ett tag framöver.
Positivt med öppna kort och att klubben äntligen har insett att man behöver ha rätt person på rätt plats. Innala var en felrekrytering, eller så räckte bara inte hans egenskaper eller kunskaper till riktigt då det gällde de viktiga och helt avgörande ekonomiska frågorna.
Torines finns fortfarande med som en absolut dröm för mig förstås.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.