+ 1
Inlägg: 2929198
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
TÅLLAMOD hör fan...
Vi vänn dä hä rabbuslingar 🏒🥅🏒🥅🏒🥅
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Vi vänn dä hä rabbuslingar 🏒🥅🏒🥅🏒🥅
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 1
Släppa in första målet verkar vara en regel man har internt.
Vi spenderade precis 20 minuter på att dominera spettekakorna men likt förbannat så är det närmare utökad hemmaledning. Rättvis ställning så här långt hade varit 0-2 eller 0-3.