Villervalla: Vi uppträdde ju nonchalant i anfallszon så vi förtjänar ju inte göra mål egentligen. Skulle inte prata om denna match som ett rån än så länge.
Till nästa säsong fordras nog lite mer än "" vi har ju full trupp på frwds 25/26." Bouce ut, någon eller några av Lilja, Levinsson, Wall och Pääjärvi måste lånas ut eller kontrakt brytas. Det måste in offensiva spelare. Det har varit nog med trubbighet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer