1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2929441

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
Smörgåsen : Varför skulle Lilja flytta på sig? Får förtroende i PP etc.
Bara i Timrå man inte bänkar sådana spelare för att göra statement.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
I Timrå bänkar vi ingen, här ska alla vara familj och bästaste bästa vänner!!

Enda vi kan sätta på läktaren är Boyce för vi har han som kulturbärare och den grabben gör inte en fluga förnär så då slipper vi klagomål.


Måste vara förbannat jävla lättsamt att bli signad av Timrå.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
-Sputnik-: Timrå får väl skaffa lite bollar då kanske? Antar han vill fortsätta spela hockey i den åldern han är i? Varsågod och sök ny klubb.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer