1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2930087

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Du har ju ändå bidragit med ett och annat välformulerat inlägg härinne genom åren med hög träffsäkerhet men här nailade du tamejfan det. Du beskriver exakt mina känslor, tror du fick med allt 👏
Jag lägger till att jag inte vill höra nåt jävla gnäll från föreningen när (inte om) publiken börjar svika i snabbare takt än hittills. Man har den publik man förtjänar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: håller inte med om de sista stycket bara.

inget kan ursäkta vår skit publik . varenda sate som inte har engagemang o uppoffring som den absoluta majoritet här inne är verkligen inte ursäktad 😂

kolla hv. deras lag har älskat kval plats dom senaste 5 åren mer än vad northug älskar kokain men likt förbannat är de där i ur o skur.

ni som inte är där o ser till att vår ekonomi vänds från denna tunna tunna tråd så vi i såna här lägen kan värva in en rattie är aldrig aldrig aldrig ursäktade 😎

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.