Nisse på Mon or: Denna säsong har vi ett överlevnadskit i Dahlén. Till nästa säsong är det stor risk att Nubbens berömda bredd kommer spela ner oss till HA.
Där denna klubb vill vara och trivs bäst i. Usch och fy för framtidsvisioner. Då måste man ju jobba lite hårt. Vi är och kommer alltid vara en liten klubb. För det har vår sportsliga ledning uttalat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Där denna klubb vill vara och trivs bäst i. Usch och fy för framtidsvisioner. Då måste man ju jobba lite hårt.
Vi är och kommer alltid vara en liten klubb. För det har vår sportsliga ledning uttalat.