1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2930310

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-:

”Allt handlar om överlevnad denna säsongen, slippa kval till varje pris.”

men herre gud ja kan inte spara fler inlägg från er nu som skriver sånna här saker. ni skriver som om säsongen har ett manus.

hur fan kommer du se ut om vi helt plötsligt bli stabila o tar oss till slutspel?

skärp er med dessa jävla ’sanningar’!!!!! ja har skrivit samma till så många nu men va i hela jävla helvete. är ni vuxna människor? ja vissa saker ser skit ut nu så diskutera utifrån dom sakerna då? ni är så jävla många som talar om sanningar att både det o det kommer se likadant ut om 2, 5 eller 10 omgångar ?

nästa säsong kan vi väl ändå ta i mars?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.