1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931047

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
-Sputnik-: Tillräckligt usla för att vinna mot DIF i förra omgången. Tror inte man ska negligera Timrås insats som far. Timrå GÖR HV otroligt usla, givetvis tillåter HV Timrå att dominera. Men jobbet måste göras och slitet måste läggas ner. Och det gör Timrå idag.

En sån här match förklaras inte enklast med att motståndarna är usla. Det finns mer lager i löken än så.

Dessutom kan man ju applicera "är vattenglaset halvfullt eller halvtomt"-teorin på det här. Man kan ju välja att se att HV är pissusla!1! Eller; man kan välja att se det som att Timrå kör över dom.

Jag väljer det sistnämnda. Känns ju mycket bättre i supporterhjärtat!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.