1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931669

Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Har för mig att när Intersport fanns centrum i Sundsvall hade dom TIK grejer.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Precis, men då hade man ett samarbete med den butiken gällande leverans av utrustning också, vill jag minnas.

Vill även minnas att vi hade saftiga skulder till samma butik som framkom i krisen 2015, något som sedermera ledde till att vi stod utan leverantör och fick vända oss till "Lindbloms Cykel & Sport" i Njurunda för att överhuvudtaget få ihop grejer till spelarna. Detta var väl ungefär i samma veva som folk på kansliet fick köra ismaskinen i och med att vi inte hade råd att ha vaktmästare på plats redan från isläggningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer