1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931702

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Precis, men då hade man ett samarbete med den butiken gällande leverans av utrustning också, vill jag minnas.

Vill även minnas att vi hade saftiga skulder till samma butik som framkom i krisen 2015, något som sedermera ledde till att vi stod utan leverantör och fick vända oss till "Lindbloms Cykel & Sport" i Njurunda för att överhuvudtaget få ihop grejer till spelarna. Detta var väl ungefär i samma veva som folk på kansliet fick köra ismaskinen i och med att vi inte hade råd att ha vaktmästare på plats redan från isläggningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer