1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2936511

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Nougath: Får inte glömma att vi vilade vår bäste back på uppspel samt i mitt tycke pp-back nr 2 efter Harde igår. Tycker också Eriksson var saknad

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Jadu: Freij och Eriksson kommer med andra ord bli rätt kännbara tapp under JVM. Att fylla på med Boyce, Levinsson Lilja osv försvagar laget rätt tydligt.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Efter en natt mä Ylva och wrestling på VHSen från 80 tale så ha ja tömt å glömt gårdagen!!!!

Ja ha insett att vi had int marginalerna på vår sida igår....

Utdelning i första å dä sett annat ut...

Nu ladd vi tusen tä imorgon när Indianerna kom..

Bolage öppna kl 10 🥳🥳🥳

Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🍹🍹🍹

HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.