Såg matchen i repris nyss. Måste säga att stämningen som var igår i arenan var bäst denna säsong. Men av det märktes inget på TV4. Ljudupptagningen är ju bedrövlig från sändningen.
The great one: inte som i saab arena, skandinavium eller hovet där de alltid placerar mickarna rakt under klacken… tänkte också på hur otroligt de fånga stämningen i sändningen kontra hu de va på plats
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer