SKRIDSKOSKENAN: Jag tror att man drar ner ljudet från hallen i Timrå, man har märkt ibland när det blir fel och slår igenom ordentligt. Varför man gör så har jag däremot inte en aning om.
Det blir jäkligt märkligt ibland när kommentarerna säger att det är bra tryck på läktaren men det hörs inte.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det blir jäkligt märkligt ibland när kommentarerna säger att det är bra tryck på läktaren men det hörs inte.