1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2941392

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-11-22
Smörgåsen : Heikkinen är väl värvad för sitt fina skott t.ex. Sedan så borde såna som Walli, Eriksson och övriga i botten sex få in nån puck ibland.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-11-22
man kan ju bara gilla våra unga spelare
för mig är Freij/genborg 2 stora favoriter
dom gör inte bort sig,ibland så gör dom fel
men vem gör inte det?
Ifjol hade vi 3 sega o mesiga finnar där bak
/våra hemvändare, + fler som är ännu sämre än i fjol,
de som räddar oss i år, försvar+målvakt

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-11-22
Tom Topp: Har svårt å se att det ska lossna för nån av dom faktiskt. Tror det kommer fortsätta med Dahlén, sen EP, Wedin och Genborg som gör lite poäng här och där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer