man kan ju bara gilla våra unga spelare för mig är Freij/genborg 2 stora favoriter dom gör inte bort sig,ibland så gör dom fel men vem gör inte det? Ifjol hade vi 3 sega o mesiga finnar där bak /våra hemvändare, + fler som är ännu sämre än i fjol, de som räddar oss i år, försvar+målvakt
Tom Topp: Har svårt å se att det ska lossna för nån av dom faktiskt. Tror det kommer fortsätta med Dahlén, sen EP, Wedin och Genborg som gör lite poäng här och där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer