man kan ju bara gilla våra unga spelare för mig är Freij/genborg 2 stora favoriter dom gör inte bort sig,ibland så gör dom fel men vem gör inte det? Ifjol hade vi 3 sega o mesiga finnar där bak /våra hemvändare, + fler som är ännu sämre än i fjol, de som räddar oss i år, försvar+målvakt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
för mig är Freij/genborg 2 stora favoriter
dom gör inte bort sig,ibland så gör dom fel
men vem gör inte det?
Ifjol hade vi 3 sega o mesiga finnar där bak
/våra hemvändare, + fler som är ännu sämre än i fjol,
de som räddar oss i år, försvar+målvakt