Synct: Håller med dig. Vi behöver spets och någon som har näsa för mål. Är tveksam till denna värvning. Det handlar ju om pengar också och vad som finns på marknaden.
Zäta75: Ja om jag får välja mellan Rattie (eller annan "stjärna") och Lundmark så är det ju enkelt. Frågan är hur många kronor Nubben har i plånboken bara. Jag tror ju inte att någon "Rattie värvning" ligger i korten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer