1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2942565

Sv: Apropå nånting...
Ikväll blev jag jäkligt glad, sonen blev uttagen till match i U16, (han är 14 år) det är första gången förutom när lag 1 och lag 2 möttes. Så jäkla roligt att de tror på honom iaf lite. Hårt jobb lönar sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Hälsa grabben ett stort jävla GRATTIS från JonteD!!! Och du som farsa ska putsa upp tuppkammen o bara njuta av hans framgång de e du värd !! 🤣🤣👍🇱🇸🇱🇸🎆🎇

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Snackade med Heffners och hen sa att det bara berodde på att spelaren har en förälder som håller till i Hockeysnack.... ;-)

Skämt åsido.

Stort grattis! Gud vad roligt som förälder att få vara med om det, oavsett hur det går i framtiden!
Hoppas vi får se honom i A-laget om ngr år.

Jag har själv sett mina tre barn växa upp inom idrotten, och även om de aldrig nådde toppen så var det en fantastisk tid att se deras utveckling.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer